Imeldazine - Wachtzaalmagazine SHOWCASE

       

Aan de wieg van een eigen magazine

Crossmark is er niet vies van om zelf de handen uit de mouwen te steken. Dus trokken we onze stoute schoenen aan, en gingen we aankloppen bij de communicatie afdeling van het Imeldaziekenhuis om een unieke samenwerking voor te stellen. En met succes!

Zo maken we al sinds 2015 op regelmatige basis een ImeldaZine voor hen, waarbij Crossmark instaat voor alles van conceptie, advertising, copywriting en lay-out. Met uiteraard inspraak en eigen inbreng van Imelda zelf, die ook instaan voor de verspreiding van dit lifestyle magazine.

Imeldazine?

Da's een lifestyle magazine dat vier maal per jaar verschijnt. De magazines worden verspreid binnen het Imeldaziekenhuis en woonzorgcentrum Den Olm, op verschillende plaatsen zoals de inkomhal, de wachtzalen, op afdelingen, etc...

Inhoudelijk staan gezondheid en welzijn uiteraard centraal, die verweven zitten onder weerkerende thema’s zoals gastronomie, onderweg, kunst, cultuur, design, mode, medisch en een blik achter de schermen van Imelda.