STIHL Repair - Op maat gebouwde issuetracker SHOWCASE

       

Op maat gebouwde issuetracker.

In een nieuw contract van STIHL (België) hadden ze voorgesteld een handig platform uit te bouwen om de communicatie tussen leverancier, klant en technische dienst te versoepelen, in het geval er een uitzonderlijk defect in een van hun machines zou voorvallen. En daar was dan Crossmark.

Samen met STIHL maakten we een gedetailleerde analyse van wat zo'n platform zou moeten inhouden. Daarna bouwden we een uitgebreid ticketsysteem, waarin ze kunnen bijhouden in welke winkel er machines zijn met problemen. Uiteraard zit ook de verdere opvolging verwerkt in het platform, met een hele reeks aan statusupdates en comments.

STIHL?

De STIHL groep ontwikkelt, produceert en verkoopt motormachines voor de bos- en landbouw, alsook voor het landschapsonderhoud, de bouwsector en veeleisende particuliere gebruikers. De producten worden altijd via de vakhandel die ook voor de service instaat, op de markt aangeboden – via 34 eigen distributie- en marketingmaatschappijen, ongeveer 120 invoerders en meer dan 40.000 vakhandelaars in meer dan 160 landen.


CASE INFO

Dit project behoort tot de klant:
STIHL


Webapplication Uniek project Business solution